Keresel valamit?

2016. március 7., hétfő

Tavaszi könyvmolykodás

Wááááá! Éppen a kezemben tartom a Leiner Laura Bexi-sorozatának 3. részét, az Illúzió-t! Imádtam az előző két könyvet, és mivel nagy könyvmoly hírében állok muszáj volt megint könyvtárba mennem *-* A könyvmolyság szinte egy életforma, ha azt mondom 'elolvasok egy pár oldalt', azt úgy értem, hogy minimum egy óráig fel sem nézek a könyvből. Na de komolyan. Van olyan nap, hogy 800 oldalt olvasok☺ Lehet, hogy kicsit sok, de ez vagyok Én. Amikor a Hullócsillag /a 2. rész / végére értem alig vártam, hogy kezembe akadjon az Illúzió, és láss csodát, itt van. Azt hittem, hogy majd mennyit kell rá várnom, hogy a könyvtárban is fellelhessem, esetleg megvegyem. De ma, amikor szépen elbaktattam a könyvtárba, ledtam a már kiolvasott L.L. könyveket, és mentem is az ifjúsági osztályra, hisz úgy terveztem, hogy újra L.L. könyvet veszek ki. És vajon mi fogadott amikor beléptem?! Már ott várt rám az Illúzió a sok SzJG /Szent Johanna Gimi , ugyan csak L.L. könyv sorozat / könyv között, méghozzá 2 példányban! Az igaz, hogy nekem csak egyre volt szükségem, de wáááá! De tartottam magam az eredeti tervhez is, szóval elhoztam az SzJG 1. részét is: Kezdet. Ma majdnem egész nap zuhogott az eső, ilyen hideg, esős napon olyan jó a meleg könyvtárban lebzselni a sok könyv között *-* Itt a tavasz, lassan rügyeznek a fák, hamarosan zöldbe borul a világ. Csodás dolog kimenni a természetbe, és a lágy szellőben, a zöldek ölelésében, leülni egy hintára, vagy egy padra, egy jó könyvvel, és olvasni. Olvass sokat, mert az is gazdagítja tudásod.
- Ms. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése