Keresel valamit?

2016. március 10., csütörtök

Kokárda és dilemma

Holnap március 15-ei ünnepség lesz a sulinkban, egyenruha, kokárda meg minden. Csak egy baj van, szét fogok fagyni a szoknyámban! -_- De megéri, mivel megdumáltuk az egyik legjobb barátnőmmel, hogy na most mi szoknyában fogunk menni. És úgy is lesz. Szóval szurkoljatok,  hogy ne fagyjak jégkockává :) Nem tudom ki, hogy van vele, de én ma hazajöttem, és szó szerint be zuhantam az ágyamba *-* Csütörtök lévén, ami még csak kis péntek, korai, szóval mindent bele adok, és egy jó kis alvás után holnap is pörgök ezerrel. Csak mert én ilyen vagyok. Kész. Pont. Ahj, alig várom, hogy végre a végére érjek az Illúziónak. Vagyis annyira nem, mert akkor vége, de nem akarom, hogy vége legyen, de mégis meg akarom tudni, hogy mi lesz. Átkozott dilemma. A lényeg, hogy minél hamarabb kiolvasom, annál hamarabb lesz véleményezése a Bexi-sorozatnak. Aztán beleugrom az SzJG-be *-* És egy csomó könyv ajánlást kaptam, és nekem is van tervben megannyi könyv, így hamarosan kiderül melyik az a következő szerencsés, amelyik hazajön velem elolvasásra☺
- Ms. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése