Keresel valamit?

2016. március 6., vasárnap

Tánc a lelke mindennek

Nem tudhatom, hogy ki szeret táncolni, ki nem, esetleg ki tud és ki nem. Az nem az én dolgom. De az igen, hogy nekem a zene a mindenem. Ha egyedül szeretnék lenni, akkor vagy olvasok, vagy benyomom a zenét. Amikor egyedül vagyok itthon, általában, na jó mindig hangosan szól a zene, mert imádom a hangerőt. Mivel a zenéből adódik a tánc, így a zene miatt régóta táncolok. Még halványan emlékszem, mikor anya elvitt egy fesztiválra kb. 4 évesen. Azon a fesztiválon egy csomó táncos volt, társastáncos, hiphopos, hastáncos, meg a fene tudja milyenek. De ott azon a napon, eldöntöttem, hogy én táncolni szeretnék. Na azóta is szenvedélyem a tánc. Sok fajta táncot ismerek: samba, cha cha cha, jive, paso doble, reggaeton, bachata, salsa, rumba, disco, keringő, és amit még nem volt alkalmam megtanulni. Most azt hihetnétek, hogy akkor biztos sokat járok discoba, meg nyomatom a bulikat, de nem. Nem szeretem a discokat. A tuc tuc dolgot is max. egy fél óráig bírom, aztán kezd széthasadni a fejem, szóval inkább passzolom a dizsiket. Én inkább a bálokat szeretem, a hangulat, a jó zene, a szép és elegáns ruhák, és nem falatnyi öltözékek amiben végigtapizhatnak. Egyszóval bál-disco 1:0. Oh és még nem is említettem, hogy zumbázom. Ismeritek? Na jó, bemutatom. A zumba egy mozgás/edzésforma ami az aerobic és a tánc keveréke. Na ná, hogy ezt is csinálom. Van erőléti, ami nehéz, de vannak nagyon jó koreográfiák az ismert zenékre, és legutóbb találtam salsa lépéses zumbát is. Yuppi. De nem akarok a sok részlettel untatni senkit. Ha valakit érdekelne, keressen rá, vagy szóljon ehhez hozzá :) 
- Ms. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése