Keresel valamit?

2016. március 6., vasárnap

Tantárgyak

Kinek mi a kedvenc tantárgya? Nem tudhatom, mert mindannyian különbözőek vagyunk. Nekem személy szerint az irodalom, az infó, és a matek a kedvencem. Imádom az irodalmat, a verseket, a prózákat, az életrajzokat, a fordításokat. Néha énis szoktam verset írni, esetleg rímes, aranyos gondolatokat. Majd valamikor megmutatom egy-egy alkotásomat, ha érdekel valakit. Na meg ott az infó, a sok szerkesztés, a sok program, csupa-csupa érdekes dolgok, legalábbis számomra. És hát a matek, na erről annyit kell tudni, hogy a tantárgyat magát imádom, de volt már pár elég rossz tanárom. Na de mindegy. Uh és nem csípem a törit...sok hülye évszám, az a sok rossz háború...stb. A tesit szeretem, de csak azért, mert kivülről szemlélem. Hogy miért? Hát mert asztmás vagyok, és gyenge a csontozatom, így nem bírom a nagy mértékű mozgást. Komolyan..frankón be szoktam fulladni. Az a legviccesebb az egészben, hogy egyházi suliba járok, és a liturgián ugyebár sokszor van tömjén, igen ám, de én a tömény tömjént nem bírom, így a felénél ofő mindig kitessékel. Mivel református vagyok, és az istentiszteleten pedig nincs tömjén, így semmi gond :) Na szép, a tantárgyaktól elkanyarodtam a vallásig...bocsi. 
- Ms. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése