Keresel valamit?

2016. március 6., vasárnap

Hullócsillag

Nem tudom ismeritek-e Leiner Laurát, magyar írónő, Szent Johanna Gimi, Akkor szakítsunk, Bábel, na és persze a Bexi sorozat megalkotója. Na már most, mivel imádok olvasni, és ezt úgy értem, hogy tényleg imáádook, mármint totálisan falom a könyveket, amikor csak időm van olvasok, és olvasok és megint olvasok. De mivel nem vagyok egy sztárcsemete, meg ilyenek, és nem üt fel a pénz, így a boltból veszegetés kilőve. Egy időben odáig voltam, hogy egy csomó könyv fent van PDF formátumban a neten, de aztán a telefonom megmakacsolta magát, és nem engedte, hogy rátöltsem a könyveket. Na meg az a tény is ott van, hogy imádom még a könyvek illatát is, és az pdf-ben nem volt megoldható. Meg az, ahogy lapozgatok, ahogy vége egy oldalnak, és az az izgalom, hogy vajon mi lesz a következőn az olyan szuper, de nem adja ugyanezt az érzést ha csak leljebb görgetek....Így tavaly rászántam magam, hogy olvasójegyet csináltassak, azóta is imádom a könyvtárakat. Ahová én járok, ott egyszerre max. 6 könyvet tudok kihozni a könyvtárból, és legtöbbször meg sem állok, míg össze nem szedek 6-ot. Mivel a családban szinte mindenki tudja, hogy az olvasás a mindenem, és az egyik unokatesómmal még az izlésünk is hasonló, így rendszeresen meglepnek könyvekkel a jeles ünnepeken. Karácsonyra kaptam egy Leiner Laura könyvet, amiben úgy megtetszett az írónő, meg a stílusa, hogy legutóbb a könyvtárban nem tudtam megállni, hogy ne L.L. könyvet vegyek ki. Így hát a Bexi sorozat első két részével hagytam el a könyvek birodalmát. Ahogy elolvastam az első részt, a Késtélt, azonnal vettem is elő a következőt, annyira magával ragadott. Most fejeztem be a Hullócsillagot, és alig várom, hogy kezembe akadjon az Illúzió. Nem tudom, ki olvasta, ki nem az említett könyveket, de nekem nagyon-nagyon tetszettek. Bekivel azonnal tudtam azonosulni, a kora, a stílusa és a személyisége miatt is. Nagyon megkedveltem Nagy Márkot és szinte olyan, mintha ismerném is a személyt. Körtén először röhögtem, egyszerűen nem tudtam elképzelni egy olyan férfit akit így hívnak. Oh és Lili, a kishúga Bekinek, ő imádnivaló kislány, ha létezne elfogadnám hugomnak, főleg, hogy nekem csak egy öcsém van, akit persze imádok.


"Itt várok rád, fogalmam sincs, hol lehetsz, már megint elfelejtettél, ha hallod ezt a számot, remélem eszedbe jut, hogy pont háromnegyed órát késtél."-részlet a Késtélből.

"Repítette a hírnév, ő szárnyra kapott, bárki bármit ígér, én Hullócsillag maradok."-részlet a Hullócsillagból.

- Ms. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése