Keresel valamit?

2016. március 6., vasárnap

Fantasztikus Fantasy

Sok fajta filmkategória van: romantikus, dráma, thriller, sci-fi, akció, vígjáték, családi, horror, és fantasy. Lány létemre szeretem az akció filmeket, és láttam már a legtöbb fiús sorozatot, mint pl. Harry Potter, Karib Tenger Kalózai, Szállító, Üvegtigris, Star Wars, Gyűrűk Ura, Halálos Iramban. De hiába a csaj dolog, a romantikus filmekért nem vagyok odáig...egy idő után olyan unalmas az enyelgés. A dráma, hát az túl drámai..Sci-fi, thriller annyira nem hat meg..De a családi filmek mindig jók ☺ A vígjátékokat egyszerűen imádom *-* Olyan jó dolog nevetni! 'Minden egyes mosoly, egy apró boldogság morzsa.'-legalábbis én ezt szoktam mondani. A horroroktól egyenesen írtózom. Brrr. A fantasy filmek pedig nevükből adódóan fantasztikusak☺Ki is emelnék párat: A végzet ereklyéi - Csontváros, Twilight, Lenyűgöző teremtmények, Csillagpor, és még sok más. Ha más fantasy is eszetekbe jut, nyugodtan osszátok meg velem☺ Filmezni jó, nézzetek sokat. 

- Ms. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése