Keresel valamit?

2016. március 6., vasárnap

A NAGY ötlet

Tegnap hétvégéhez képest aránylag korán lefeküdtem aludni, már 9-kor. De később rájöttem, hogy ez rossz ötlet volt, mert én inkább amolyan bagoly alkat vagyok, aki éjfélekig fent van, így 11-kor már fent voltam és néztem a plafont. Hát mondhatom csodás móka a plafont bámulni...Ha nem tudok aludni mindig legalább ezerféle dolgon kezd el kattogni az agyam, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Így volt ez tegnap is. Aztán, mint derült égből a villámcsapás, jött a nagy ötlet...Mi lenne, ha csinálnék egy blogot? Már régóta terveztem, de mindig csak a "de jó lenne, ha lenne" gondolatig jutottam vele. Na hát ezt most megdöntöttem és tádáám! Reggel első dolgom volt, utánajárni a blog készítés és blogolás minden csínjának-bínjának. Na jó, egyik ismerősömet az éjszaka közepén zaklattam ezzel :D De az igazat megvallva, már kicsi korom óta totál pozitív vagyok, minden apró-cseprő dolognak úgy tudok örülni, mintha a világ legjobb dolga lenne, na és persze pörgök ezerrel, le sem lehet lőni. Na de komolyan, olyan vagyok, mint egy búgócsiga *-* Legutóbb teljesen belelkesültem egy nyalókától...szó szerint...jobban örültem neki, mint a 7 éves kisöcsém, pedig az már talán egy kicsit sok, tekinve, hogy lassan 17 leszek. Hát ezért mondják gyakran a barátaim, hogy nyugtatóra lenne szükségem, mert alig bírnak követni. Ez lennék Én, és a NAGY ötlet.
- Ms. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése