Keresel valamit?

2016. március 11., péntek

Bexi/3/Illúzió

Leiner Laura Bexi-sorozatának 3.kötete az Illúzió, a címválasztás az előző kötetekhez híven, később kiderül a könyvből. Ezt a részt, párt órája fejeztem be, és még friss az élmény, imádtam. De a vége hihetetlen, lapoztam volna tovább, de nem volt tovább, értitek ezt?! De muszáj volt megbékélnem vele, és várni a 4.-et. Nagyon várni. Előre láthatólag, meg fogok őrülni a megjelenésig. De túlélem, azt hiszem. Ebben a részben Bekit szinte mindenki magára hagyja, főleg Márk akitől ezt nagyon nem vártam, de aztán hála az égnek korrigált. Huh, megkönnyebbültem. De nem árulok el semmit. Fedezzétek fel ti. Hajrá. Na meg ott van Geri. Bah. Utálom. Irritáló. Pénzhajhász. Csaló. Kétszínű. De akár estig is folytathatnám. Beki apja kicsit több szerepet kapott az előző részekhez képest, aminek örültem. És persze anyukára is vár sok dolog. Lili továbbra is tök cuki. Evelin pedig jó barátnője lett Bekinek, az eredeti konfliktusok ellenére, aminek szintén örültem. De, hogy ti is kedvet kapjatok, megmutatom a borítót és a fülszöveget.


Bexi – civil nevén Budai Rebeka – második albumának sikere, egy londoni út és a Nagy Márkkal való el sem kezdődött kapcsolatának vége után hirtelen elveszti a talajt a lába alól. Geriben csalódnia kellett, Márk szóba sem áll vele, de talán a zenei sikertelenségtől rendül meg leginkább. Szerencsére még mindig mellette áll a családja, valamint Anti, Evelin, Körte, az agyontetovált menedzser, és a Fogd be Aszád vérbeli trolljai. Így a szakmai és magánéleti mélypont sem tarthat sokáig…

- Ms. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése