Keresel valamit?

2016. december 10., szombat

Elmaradt olvasmányaim

Képzeljétek, most vettem észre, hogy előre megírtam 3 könyv leírást és ismertetőt is, amiket még sajnos nem volt időm megosztani veletek. De így utólag megkapjátok azokat is☺Őszintén nagyon hiányzott már a Világom, csak szalagavató volt a felettem lévő osztálynak, és felkértek a tanárok, hogy mondjam én a búcsúztató beszédet, na meg persze írjam is meg. Nagyon nagy öröm és megtisztetetés volt, csak sajnos elvette az időmet. Utána pedig a kisöcsém fellépett a csibeavatón, amelyen a legkisebbeket, vagyis az elsősöket köszöntik. Szóval nagyon mozgalmas napok állnak mögöttem, de már itt vagyok. Főleg, hogy a háziorvos betegség miatt kiírt egy hétre, így nagyon sok időm volt gondolkozni, és megtervezni a Világom új stílusát, a meg persze az új bejegyzéseket. Uh, és mellékesen megjegyezném, hogy őrülten sokat olvastam!♥ Kaptok is egy szép kis listát a már bekebelezett könyveimről, és amennyihez csak tudok készítek leírást és véleményt, hogy nektek is meghozzam a kedvetek egy kis olvasnivalóhoz.☺ DE! Hogy ne legyek már ennyire unalmaa, hogy mindig csak könyvekről dumálok itt nektek, ezért új stílusú bejegyzések és kis posztok következnek. Remélem tetszeni fognak nektek♥

- Ms. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése