Keresel valamit?

2016. december 12., hétfő

Elmaradás/3 - Nélküled

Ééééés Igeeen!!!♥♥♥Ahw♥♥♥Már annyira, de annyira vártam, hogy végre a kezembe kapjam, és elolvassam Leiner Laura Bexi sorozatának 4. részét a Nélküledet, hogy alig hittem el, hogy már ki is olvastam. Még tavasszal jelent meg a könyv, de azóta olyan sok dolog történt, hogy szinte már meg is feledkeztem róla. Aztán a múltkor megláttam a könyvtárban♥ És rögtön tudtam, hogy haza kell vinnem és elolvasnom☺Hát ezen nem múlott, haza hoztam, csak egy volt a bökkenő...épp egy másik 500 oldalas regény közepén jártam..Paranormalcy. Tehát először szépen el lett rakva, hogy ne legyen olyan nagy a kisértés, mert egyszerre két könyvet olvasni nem a legjobb dolog. De most, hogy végre elolvastam, imádom, ezt a részt is, ahogy a többit és alig várom, hogy az októberben kijött, 5. részt olvassam, a Valaholt♥ De azért azt is említsük meg, ahogy vége lett a könyvnek...Egy bazinagy cselekmény közepén!!!!! Most komolyan...hogy lehet egy könyvnek így vége????!!! Argh...De annyira izgalmas és jó volt a könyv, hogy legalább ez kárpótol, és ha jól láttam 2017ben jön a Bexi 6.♥ Na de nem húzom tovább az időt, jöjjön a borító és a fülszöveg♥ Gondoltam megmutatom egyben az eddigi 4 Bexi részt♥ És remélem tetszik a könyvcímekből rögtönzött monológ♥


Bexi és Nagy Márk története sosem volt egyszerű. Az, hogy Márk leütötte Beki exét egy tévéműsor kellős közepén, nem sokat segített a kapcsolatukon, sőt. Vajon lehet újra Berk, esetleg Márxi, vagy a Fogd be Aszád tagjai újabb vicces párneveken törhetik a fejüket? És hogyan fog hatni mindez Körte, Evelin és Aszádék, Anti és a trágár csellista jól összeszokott csapatára? Van helye köztük újabb embereknek is, vagy végleg széthull a társaságuk?♥
- Ms. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése