Keresel valamit?

2016. december 11., vasárnap

Elmaradás/2 - Paranormalcy

Paranormalcy = Természetfölötti

Kiersten White elég érdekes regényekkel örvendeztet meg minket, főleg a Paranormalcy sorozatra gondolok.
 
Paranormalcy - Supernaturally - Endlessly


A könyvtárban mindig ki van véve az első rész, mert nagyon keresett könyv. Kb. 5-ször jegyeztettem már elő, de sajnos sosem tudtam érte menni, nyaralás, kirándulás, vagy net kimaradás miatt. De most végre elolvastam♥ És a sok negatív vélemény ellenére, ami körülvett, imádtam a könyvet♥ 


Két fülszöveg is létezik, a hivatalosabb megfogalmazású, és amit maga Evie, a főszereplő fogalmaz meg♥
Akármennyire is szokatlan, hogy valaki a Nemzetközi Paranormális Ellenőrző Hivatalnál dolgozik, Evie mindig is normálisnak gondolta magát. Igaz, hogy a legjobb barátnője sellő és a volt barátja tündér, most pedig egy alakváltó srácért van oda. Egyébként pedig Evie az egyedüli olyan ember a világon, aki felismeri a paranormális lényeket, akárhogy is álcázzák magukat. De a paranormális lények most sorra halnak meg és Evie álmai is hemzsegnek az ijesztő és titokzatos jóslatoktól. Gyorsan rájön, hogy összefüggés lehet a képességei és a paranormális lények pusztulása között. Nagyon is elképzelhető, hogy ő a kulcsfigura egy tündér sötét jóslatában, amely minden paranormális lény pusztulását ígéri.
Hi, Evie vagyok és tulajdonképpen teljesen normális. Legalábbis mindig ezt hittem magamról, leszámítva, hogy a legjobb barátnőm sellő, a volt barátom pedig tündér. Annyit még hozzátennék az igazsághoz, hogy én vagyok az egyedüli a világon, aki felismerem a paranormális lényeket, akárhogy álcázzák is magukat. Ezért is dolgozom a Nemzetközi Paranormális Ellenőrző Hivatalnál. Ennyit akkor a normalitásról. De aztán bejött Lend a képbe. Iszonyú helyes srác, nagyon figyelmes, egyébként alakváltó. Felbolygatta az egész eddigi kis életemet, nem beszélve egy sötét jóslatról, amely egy az egyben rám illik. Pedig én egyáltalán nem vagyok gonosz, csak valami félreértés lehet az egész. Utána kell járnom: tudni akarom végre, hogy ki is vagyok valójában, de a legfontosabb: Nem akarom Lendet elveszíteni!  


A szereplőket kicsit pontosítsuk, Evie "látó", Lish sellő, Reth tündér, Lend pedig alakváltó...Hűű♥
Hogy legyen egy kis elképzelés a szereplők kinézetéről, gondoltam hozok pár illusztrációt. A valós színészek közül kiválasztottak hármat, aki legjobban illik a két fiú és Evie karakteréhez, na és persze Lish sem marad ki. (Egyébként akit Evie illusztrációjában láttok, onnan lehet ismerős, hogy a PLL/Pretty Little Liars/Hazug csajok társasága/ cimű filmben a színésznő/Ashley Benson/ alakítja Hanna Marin-t. De erről majd később♥)


Olvassátok el ti is♥Puszi♥
- Ms. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése