Keresel valamit?

2016. október 3., hétfő

Hencegő Hétfő/ Sebesség a köbön

Tavaly márciusban már VII. alkalommal rendezték meg az Örömautózás nevet viselő programot beteg, vagy már gyógyult gyermekek számára. A rendezvény már olyannyira kinőtte magát, hogy a tököli reptér után a mogyoródi Hungaroringen került sokadszori megrendezésre.
16 évesen, már több, mint egy héttel az autózás előtt elkezdtem visszaszámolni, mint az ovisok :D Na jó, azt azért hozzá kell tennem, hogy az esemény március 28-án volt, én pedig pont a rá következő nap töltöttem a 16-ot, így csodás elő-szülinapi ajándék volt. Imádtam az elképesztően sok, rajtra kész jármű között mászkálni, már önmagában ez is egy élmény volt. Voltak sportkocsik, fel tunningolt autók, terepjárók sőt még személyautók is, na és persze vagy száz motoros is jelen volt. Több kocsit is kipróbáltunk az öcsémmel, Kristóffal. Süvítettem Audi Quattro-ban, Ladában. De ami még nagyon különleges volt, az az, hogy kipróbálhattam egy jobb kormányos Subaru Impreza-t, amiben ha kinyújtottam a lábaimat, olyan érzés volt, mintha én vezetném az autót a versenypályán. Az autósok nagyon kedvesek voltak. Sokat számított a magabiztosságuk, a mosolyuk, a pozitivitásuk, a bátorításuk. Az autó sebességét a gyerekekhez igazították, igaz volt olyan kanyar is, ahol több autó is kissé kisodródott, vagy megpördült, de az éppen benne ülő gyermek számára ez biztosan plusz élményként hatott. Hihetetlenül élveztem a sebességet és az adrenalint. Egyszerűen leírhatatlan az az élmény, azok az érzések amelyekkel gazdagodva térhettünk haza ez után a csodás szombati nap után Nyíregyházára. Mindezek mellett, a támogatók és a szervezők jóvoltából egy halomnyi ajándékkal utaztunk haza erről az élménydús eseményről.
Csodálatos amit ezek a rendezvények és lelkiismeretes emberek képviselnek. Örülök, hogy vannak még ilyen tiszta szívű, segítőkész emberek a világon, és külön örülök, hogy az ilyen programokra én is eljuthatok♥

Ez egy Lotus Exige V6 Cup R♥
 


- Ms. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése