Keresel valamit?

2016. október 4., kedd

Könyvmoly Kedd/ A pasilista

Érdekes cím igaz? Bár miután elolvastam a fülszövegét, kissé elbizonytalanodtam, hogy én tényleg ezt akarom olvasni?! De hát könyv, és egy könyvre sosem mondok nemet, így maradhatott a kosárban és szépen hazajött velem a könyvtárból. Amit így visszatekintve egyáltalán nem bántam meg. Mint már mondtam, jelenleg a szinglik táborát erősítem, és akkortájt nagyon el voltam kenődve. Ez a könyv nagyon sokat segített, humoros volt, de azért komoly, és ez nagyon kellett nekem.


15 pasi
4 porcelánbéka
és én, Ruby Oliver -olvasható a borítón





 De nem kell ám megijedni, hogy 15 pasi, hisz Ruby felsorolt olyat is, akivel akár csak egyetlen egyszer is beszélt...Nem olyan lány ő☺Csak eleget tett pszichológusa kérésének. De olvassátok el, és kiderül minden.♥




- Ms. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése