Keresel valamit?

2016. szeptember 30., péntek

Pillanatnyi Péntek/ Szép gondolatok őszre

Szerelemhez:
- Rólad álmodom minden éjjel, átölelnélek szenvedéllyel.
- Elnyomtam magamban az érzelmeket, de most szabadjára engedem képzeletemet.
- Míg szívem utolsót nem dobban, szeretni foglak mindennél jobban.
- A rózsa vörös, az ibolyák kékek, de nem tudom szavakba önteni mindazt a szépet, amit irántad érzek.

Szakításhoz:
- Én szóltam, hogy ha megbántasz nem lesz jó vége, érjünk hát a kapcsolatunk végére.
- Úgy indul a vonat el ahogyan születik a szerelem, ha fel is szállok félek ki ül majd a helyemen.
- Volt ő, meg ő, na meg ő, de egyik sem volt a nagy Ő.
- Szép volt, jó volt, de minden elmúlt.
- Könnyeimmel küszködve várom a holnapot, mindig csak egy mondat: „Kösz, jól vagyok”.
- Maradni szeretnék hisz menni fáj. Ölelni szótlanul, de manapság álmodni kár. Maradni szeretnék, de túl sok emlék fűz hozzád. Haladnom kell, a szívem úgy is újra eldobnád.

Sulihoz:
Nincs legjobb vagy legrosszabb, van jó és rossz, ha a kettő közül tudsz választani, vagy inkább az arany közép utat választod, akkor az egész életedet a megfelelő úton járva éled majd. Hát válassz utat és tűzz ki magadnak célokat, s így haladj az élet ösvényén.

Instrukciónak:
- Nekem olyan férfi kell, aki megbecsül és nem elhanyagol, aki mosolyt csal az arcomra és nem elszomorít, akinek érdemes szívem megnyitni és nem fogja összetörni, aki számára fontos vagyok és nem játékszer, aki szeret és nem kihasznál.
- A szívem 2 tégla, a lelkem 3, de ha megbántasz mind az 5-öt hozzád vágom!

Egyéb gondolatok:
- Nincs szebb egy igazi, tiszta és őszinte mosolynál!
- Töprengtem párszor, most és máskor. Öleltem álmom, de most valóra is váltom.


- Ms. A.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése