Keresel valamit?

2016. augusztus 17., szerda

Szingli Szerda/ Okos idézetek szingliknek III.

Úgy örülök, hogy ez már a 4. szerdai rovat poszt, és persze a 3. idézetes elmélkedés♥ Mint már megszokhattátok, most is 4 idézettel jelentkezem. Minden idézetes napnak meg van a maga témája, most sem lesz ez másként. Mai idézet témánk kijelentések és tényszerű dolgok a szingliségről.

"Lehet, hogy szingli vagyok, de az nem azt jelenti, hogy nem szeretek senkit."
-Ez úgy igaz, ahogy van. Mert ha szingli vagy akkor nézheted a srácot aki tetszik, várhatsz rá, hogy aztán együtt lehessetek. De ha kapcsolatból tekingetsz ki egy másik fiúról abból temérdeknyi baj és gond adódhat, nem ajánlatos. Szóval ha szereted megéri várni, és addig szingliként élni.-

"Szinglinek lenni nem azt jelenti, hogy nincs senkid, hanem azt, hogy bárki a tiéd lehet."
-Na, pont erről beszéltem. A szingli az szabad préda, de aki foglalt, hát, ő megkaphatatlan.-

"Családi állapotom: szingliként is van elég bajom, nem kell fokozni."
-Van olyan, hogy mi választjuk a szingliséget, mert vágyunk a szabadságra, kötelezettségek nélkül, csak önmagunk akarunk lenni. Nincs ezzel semmi baj. Na és persze van, hogy egy kapcsolat nélkül is elég bajunk van, nem kell azt bonyolítani.-

És a végére az egyik kedvenc szinglis idézetem és az életem 5 szóban:
"Szingli vagyok, és baromira élvezem."
-Amilyen rövid, annyira igaz. Legalább is az én esetemben teljesen. Abszolút kinyíltam, világosabb lett körülöttem a világ, szabad vagyok és élvezem, főleg hogy akárkivel nyugodtan flörtölhetek☺Ennyi volt mára, és a Hogyan legyek szingli? listára is visszatértünk

https://www.youtube.com/watch?v=UrGS9EARHRc  - Élvezd!♥

- Ms. A.

2 megjegyzés:

  1. Szandim ❤
    Annyira jó a blogod, nagyon tetszik. Szinte napokta csekkolok, van-e valami újdonság itt. 😀
    Puszi,
    Adél

    VálaszTörlés