Keresel valamit?

2016. augusztus 3., szerda

Szingli Szerda/ Okos idézetek szingliknek II.

Szerdai rovatom előző bejegyzésében a szinglis idézetekről volt szó, és ez most sem lesz másképp, ugyanis felhalmoztam jó pár ilyen idézetet, szóval lesz témánk bőven. Nem tudom tetszett-e az előző vagy az az előtti szinglis bejegyzés, vagy netán a rovat tetszik-e, így kérlek szólaljatok fel, kommentben várom a véleményeket, és esetleges rovat vagy téma ötleteket, hogy miről olvasnátok még szívesen♥ Előre is köszönöm♥ Szóval a múltkor 4 idézetet boncolgattam, és ezt a jó szokásomat megtartom. Most a párválasztás és a 'tartás' lesz az idézetek témája.

"Nem vagyok szingli, csupán tudatos és igényes a párválasztásom."
-Hát ez bizony nagyon igaz, legalább is szerintem. Hisz miért érnénk be akárkivel, ha lehetünk igényesek is?! Nem szabad az első fiú/férfi nyakába borulni aki oda biggyeszti a mondandójába, hogy 'tetszel'. Lányok/csajok/hölgyek legyen már tartásunk, ne adjuk könnyen magunkat!-

"Olyan vagyok, mint egy mozgássérült parkoló, szabad, de nem akárkinek."
-Először is elnézést a hasonlatért, de ez mutatja igazán, hogy nem baj, ha többre törekszük, nem kell beérnünk kevesebbel. Azok a parkolók is tiszteletet érdemelnek, bárhol is vannak, hisz nagy 'kiváltság' oda állni, bár nem szerencsés, ha oda kell állni.-

"Igen szingli vagyok, és qrvára le kell nyűgöznöd, hogy ez változzon."
-Hát a csúnya szót talán nagyjából sikerült kivédenem, vagy talán nem, de mindegy. Na ez pont arról szól, hogy az a fiú vagy férfi tegyen érted, mutasson fel valamit, ne csak azt, hogy 'bejössz neki'. Tegyen azért, hogy megszerezhessen, sőt tudni illik, hogy a nehéz préda a legérdekesebb és legösztönzőbb dolog. Tehát ne legyünk könnyen elérhetőek.-

Mély sajnálatomra elérkeztünk a mai utolsó idézetünkhöz♥
"Talán azért vagyok szingli, mert a tulajdonság listám nehéz elérni."
-Elsőre kicsit olyan katyvaszos a megfogalmazás, de igaz. Ha netán mégsem értené valaki, akkor így talán:

- Ms. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése