Keresel valamit?

2016. július 17., vasárnap

Hencegő Hétfő/ Én, a mixer

Ééés igen, mixerkedtem, mégpedig egész finom koktélok születtek, és plusz pont, hogy senkit sem nyírtam ki velük☺ Nem tudom, szeretitek-e a koktélokat, de én nagyon, főleg a fincsibbnél fincsibb koktélok alkoholmentes változatát. Isteni finom löttyöket lehet alkotni, ha normalizáljuk a hozzávalókat, és mindennapos alapanyagokat használunk. Mutatok pár étvágy gerjesztő koktélcsodát amit én alkottam. A kép egy nyíregyházi kávézóban, a Labor Caféban készült, az egyik általam szervezett eseményre.


Ha valakit esetleg érdekelne hogyan készültek, annak máris mondom a 'receptet'. Minden asztalkán más koktél látható. Ugye milyen jol néznek ki?! Na ugye♥ Szóval balról az 1. asztalon Atombomba, 2. asztalon Batman, a 3. asztalon pedig Mojito díszeleg. Mint már említettem, alapvető anyagokból, esetleg a mangólé lehet kissé szokatlan, de manapság szinte minden boltban megtalálható a gyümölcsleveknél. Az arányok a poharakhoz igazítandóak.

Atombomba: 4 narancslé, 4 tonik, jég, citrom szeletek
Batman: 0,5 mangólé, 6 narancslé, jég, citrom szeletek
Mojito: 2 citromlé, 5 szóda, mentalevél, jég, lime szeletek
És feldobhatjuk egy pár színes szívószállal, vagy koktél ernyőkkel☼

Remélem meghoztam a kedvet egy kis nyári koktélozáshoz☺

- Ms. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése