Keresel valamit?

2020. február 15., szombat

Érezted már úgy?

Érezted már úgy, hogy fizikailag képtelen vagy elaludni? És csak nézted a lassan múló perceket? Mert a tömérdek aznapra szánt teendődből nem igazán sikerült véghez vinned a dolgokat? Max pár, ha sikerült, az is csak részben, vagy csak nagyjából. Úgy érezted a napod nem volt elég hasznos? Hogy alig csináltál valamit? Közben pedig mégis eltelt a nap? Elzúgott a füled mellett...A legszomorúbb, mikor nem tudod eldönteni, hogy saját hibádból, vagy önhibádon kívül lett ez a nap végeredménye. Mármint, el van mosogatva, haladtál a tanulással, de még sincs benned az az elégedettség érzés?
 Igen. Magamról beszéltem. Bocsi. De hatalmas pacsi, ha magadra ismertél közben. Hidd el, veled vagyok. De ha csak együtt érzel, mert cuki és empatikus vagy, akkor meg csak simán köszi. Elhiheted, hogy így ismeretlenül is tök sokat jelent. A tény, hogy nem vagyok egyedül. Tudom, tudom, van kis milliárd ember...de a soraimat mégiscsak TE olvasod. Köszönöm.

Szóval jelenleg kissé haszontalannak érzem magam. Korán kell kelnem holnap, de az alvás e pillanatban hawaii messzeségekbe emelkedik. Már-már talán mégis kezdem hallani a közeledő kis szellőjét...de áh...nincs olyan szerencsém...még messze jár.
Tehetetlennek, haszontalannak érzem magam, pedig fel tudnék sorolni legalább 15 dolgot, amit ma megcsináltam. Mégis ezzel szemben, ott a hosszú lista, melyet "teendők" címmel kitűztem magam elé, és amin pár elem talán már hónapok óta szerepel. Mert olyan lendülettel vettem célba, hogy kb még vissza dobott, egy amolyan "ezt még próbálgasd kislány" pofonnal az élet. Az a lendület nem volt elég hozzá, sőt inkább mondjuk úgy, hogy túl sokat vártam el magamtól egyszerre.
Talán most is ez a baj. Talán túlhajszolom magam, és mindent meg akarok oldani. Aztán ha csak a fele sikerül, hát persze, hogy szomorú leszek. Meglehet. Majd mikor mindezt, amit eddig olvastál, letisztáztam magamban, kiírtam magamból, lezártam a laptopom, olvastam egy fejezetet az aktuális könyvemből, franc tudja mennyit harcoltam a gondolataimmal, végre győzött az álom. Jó éjt.
- Ms. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése