Keresel valamit?

2017. március 9., csütörtök

VALAHOL csak akad egy téma

Heeej☺

Most jöttem csak rá, hogy kihagytam egy LL könyv bemutatását. Uupsz. Na ezt sürgősen pótolom is, hisz nemsokára jön a következő.

Leiner Laura - Valahol /Bexi 5./
Először kezdeném a saját véleményemmel, aztán persze szokás szerint kaptok borítót és fülszöveget is. Meg most készültem egy pár plusz képpel is.

Na szóval. Tudni illik, hogy az egyik kedvenc könyvsorozatom a Bexi, tehát ezt is akkora kedvvel olvastam, mint egy ház♥ Az előző kötetet Laura egy nagy kétellyel zárta, hogy akkor most Beka kit is választ végül. Beka vívódásainak és áldozat hozatalainak is tanúi lehetünk. Annyi titok, fejlemény, történés, kaland és balhé van a Valaholban, mint az összes eddigiekben talán összesen. Izgalom a köbön, az biztos. De, hogy végül egymásra találnak-e újból, azt nem árulnám el. Olvass és jöjj rá magad.♥


Márk vagy Tomi? Bexi sokáig azt gondolta, hogy ez a kérdés nem létezik: Márkkal való kapcsolata már a múlté. A legutolsó szakításuk óta eltelt időben Bexi élete végre nyugvópontra jutott, és ebben fontos szerepe volt Tominak is az Üres Utcák együttesből. A nyári turné azonban felforgatott mindent a zenészek életében. Fesztiválok, koncertek, fülledt turnébusz, őrült bulik Aszádékkal, zsarolás… Valahol a Balaton-parton.

Nekem ez a kedvenc idézetem Márktól. Remélem nem csak nekem.♥

Ez pedig egy olyan motívum, amely rávilágít, hogy még több okot kapunk arra, hogy utálhassuk Baloghot és Gerit.....



- Ms. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése